13 February 2010

Anwar Juburi CIFUT - Kenapa Orang Luar Mau Campur??

  1. Pada hari Khamis [11 Feb 2010], seramai lebih daripada 50 ahli Parlimen Australia sibuk menyalak suruh Kerajaan Malaysia gugurkan pertuduhan terhadap Anwar Al Juburi CIFUT. [banyak cantik...ko tu sapa?]. Kumpulan 50 wakil rakyat itu menghantar satu surat menuntut agar tuduhan liwat kali kedua terhadap Ketua Umum Pakatan Rakyat tersebut digugurkan.
  2. Pengerusi jawatankuasa kecil bagi hal ehwal luar Parlimen Australia, Michael Danby menyerahkan surat itu kepada Salman Ahmad, Pesuruhjaya Tinggi Malaysia di Canberra.
  3. Surat itu berbunyi, “adalah perlu untuk dimaklumkan kepada kerajaan Malaysia bahawa pada pandangan kami sanjungan global terhadap Malaysia akan terjejas dengan tuduhan-tuduhan ke atas Anwar ini.”
  4. Malah menurut surat itu, “ramai pemerhati mesra Malaysia mendapati sukar untuk mempercayai seorang pemimpin pembangkang utama [seperti Anwar Al Juburi] dikenakan tuduhan liwat buat kali kedua, sejurus selepas partinya memperoleh kejayaan besar dalam pilihanraya.”
  5. Laporan ABC Online menyebut, antara ahli Parlimen Australia yang menandatangani surat itu adalah anggota Parti Buruh termasuk Gary Gray, Setiausaha Parlimen dan Laurie Ferguson serta Malcolm Turnbull selaku Ketua pembangkang .
  6. Umum mengetahui bahawa Anwar Al Juburi ni memang jenis menghancurkan negara. Penyangak macam Anwar Al Juburi layak di humban ke laut dalam je bagi kena makan ikan jerung. Sekarang ni, macam-macam benda dia buat, pada Al Juburi yang paling penting adalah diri dia, bukannya maruah dan kedaulatan negara.
  7. Sehubungan itu, aku rasa penyokong Anwar ni tersangatlah bodoh. Tak sedar ke yang PM Australia, Kevin Rudd pun tak berminat dengan wayang si juburi ni?? Kevin Rudd ni langsung tak layan permintaan si juburi untuk berjumpa. Sebabnya, dia dah tahu si Anwar Al Juburi datang Australia hujung tahun lepas bertujuan untuk menarik simpati berhubung kes liwatnya. [hampeh...]
  8. Terbaru, ada ke patut suruh wakil asing dari Australia datang pantau pilihanraya kt negara kita ni. Rujuk sini. Yang sibuk-sibuk nak suruh orang asing datang buat apa?? Apa faedahnya?? Nak rasa dijajah balik ke?
  9. Buat pembaca sekalian, menurut anwaraidc.com, la ni Anwar Al Juburi sedang membina identiti dan strategi baru bagi menghadapi kes liwatnya. Si Anwar Al Juburi aka the "chamaleon" ni sanggup buat apa saja kerana dia dah mula rasa nasibnya akan berakhir di tangan Saiful Bukhari Azlan, yang hanya merupakan seorang budak 'Pembancuh Kopi' sahaja.




[::Aku Marah Pada Nuwar Juburi::]

No comments:

Post a Comment